Powered By Blogger

Saturday, June 26, 2010

Assassins Creed 2

Download here
Download with Farsi subtitle



عرضه ی اساسینز کرید در سال 2006 مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال 2006 بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از 11 میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت .
بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره 2 این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید



Thursday, June 24, 2010

Under Ground 3

اینم ورژن سوم از بازی معروف نید فور اسپید آندر گروند که به تازگی شرکت ایی ای ساخته است

برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

Tuesday, June 22, 2010

10 بازی رایانه‌ای پرفروش سال

1- Drakensang: The River Of Time
2- Anno 1404: Venice
3-- Star Trek Online
4- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
5- Warhammer 40,000: Dawn of War II: Chaos Rising
6- Command & Conquer 4: Tiberian Twilight
7- Deus Ex 3
8- World of Warcraft: Cataclysm
9- Star Wars: The Old Republic
01- Starcraft II: Wings of Liberty